Thursday, May 20, 2010

AKHIRNYA...


Salam...

Setelah sekian lama berusaha memilih template yg terbaik...saya pun dengan paksa rela memilih template ni.Apa agaknya pndgn suma????Buat masa ni saya letakkan dulu template ni bersesuaian dengan jiwa saya sekarang ni..Ada kala pemilihan yang kita buat bukan untuk keperluan jangka masa panjang. Walau bagaimanapun keputusan yang kita pilih kebanyakannya dengan harapan ia adalah keputusan yang sesuai dan tepat untuk waktu itu dan juga bersesuaian untuk masa akan dtg. Apa la maknanya kan..:) Gambar ni memberi seribu satu pengertian dalam hidup saya. Seolah-olah ia melambangkan apa yg tersirat dan tersurat dalam hati saya. Bersama-sama dengannya juga saya titipkan doa semoga gambar ini akan kekal selamanya seperti di alam realiti..Amin
"Ister-isteri kamu adalah sebagai pakaian bagi kamu dan kamu pula sebagai pakaian bagi mereka" (1:187)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails